Статут про допустимість та упорядкування зовнішньої реклами, торговельних автоматів і маркіз у старій і центральній частині міста Веймар та у населених пунктах Ерінгсдорф, Тірфурт і Обервеймар

Зміст:
  • Зростаюче міжнародне значення і роль Веймару як міста з багатою історичною та культурою спадщиною, з одного боку, та розпочаті економічного тенденції, з іншого боку, вимагають встановлення рамкових умов, які би привели до урівноваження інтересів підприємців, які зацікавлені у рекламі свого бізнесу, з інтересами суспільства у збереженні історичного обличчя міста та його привабливості для туристів. З метою уникнення спотворень характерного обличчя міста Веймар (у межах та відносно ландшафту) при задоволенні обґрунтованої потреби у рекламі ухвалюється цей статут. У ньому фіксуються межі для застосування засобів індивідуального та специфічного оформлення кожного окремого рекламного елемента. Для реклами у Веймарі діє принцип стриманості, принцип «інформування» стоїть вище принципу «навіювання». У випадках конфліктів, пов'язаних з рекламою, питанню обличчя міста або охорони пам'ятників у особливих зонах, що потребують захисту, приділяється особлива увага. До зон, що особливо потребують захисту, належать в основному зони охорони пам'ятників міста, а також інші окремі зони, що формують характерний вигляд міста.

  • Бібліографічні відомості:
  • Опубліковано в Allgemeinen Anzeiger № 30/93 від 28.07.1993, а зміни у редакції 1 – в Rathauskurier, офіційному віснику міста Веймар, № 17/98 від 26.08.1998

  • Додаткова інформація:
  • Зміни §  2 абз. 1  доповнено реченнями 3 і 4 Rathauskurier 6/05 від 27.03.2005, стор. 2518

  • Дата публікації:
  • 26.08.1998
  • Мови:
  • Українська
  • Завантажити